Write your headline – Het vervolg op Nike’s write the future

Iedereen op de wereld heeft tijdens dit WK de record na record brekende commercial van Nike gezien getiteld ‘Write the Future‘. Wieden Kennedy, het bureau verantwoordelijk voor de commercial en het enorme succes van de video, heeft nu een vervolg gelanceerd genaamd ‘Write your headline’. Het vervolg op Write the Future stelt jou in staat om een headline te schrijven boven jouw favoriete speler. Deze wordt, samen met de afbeelding van de speler, dan getoond op een gebouw van dertig verdiepingen, dankzij meer dan 200.000 LED lampjes.

Fans kunnen hun favoriete speler kiezen. Vervolgens kunnen zij via Facebook, QQ (in China), MXIT (in Zuid-Afrika) of Twitter (via #nikefuture) hun headline achterlaten. Jouw headline met speler wordt daarna getoond op een enorm gebouw in Johannesburg, dankzij 200.000 LED lampjes. Elke avond worden er 100 headlines geselecteerd en over de skyline van Johannesburg geprojecteerd. Een mooie en persoonlijke doorvertaling van de toch al zo succesvolle campagne.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...