Who won booking summer

Als je een vakantie boekt, heb je altijd hoge verwachtingen. Maar worden deze ook echt waargemaakt? Dat vroeg booking.com.

James Kerr_1

Tijdens de campagne die begin deze zomer door Wieden+Kennedy Amsterdam werd uitgerold vroeg Booking.com reizigers ‘to Wing Everything, Except their accommodation’. Nu wordt deze campagne opgevolgd en gaat het online booker op zoek naar de beste ‘summer pics’ en om erachter te komen: WHO WON BOOKING SUMMER. De meest jaloersmakende foto’s worden dagelijks omgetoverd in GIF’s en gedeeld via Booking.com social kanalen.

GIf booking 1

Booking.com werkt in deze activatie samen met leading digital artists die de ultieme ‘summer shots’ veranderen in digitaal kunstwerken. Iedereen kan vanaf maandag 24 augustus meedoen door hun foto te delen op Twitter, Instagram of Facebook met #WingItYeah.

Chris Timmons_1

Elke dag (t/m 3 September) wordt een nieuwe lading GIF’s gedeeld via Booking.com social media kanalen en op Booking.com’s Wing It Hub.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
4Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...