Wat is jouw excuus?

Eurostar, één van de grote vervoersbedrijven in Europa met hogesnelheidstreinen, heeft een nieuwe (sociale) campagne gelanceerd genaamd: What’s your lamest excuse? Deelnemers aan de campagne moeten per video, op de meest flauwe manier aangeven, waarom zij naar een bepaalde bestemming moeten reizen. Het resulteert in komische filmpjes zoals het voorbeeld hierboven.

De campagne duurt in totaal 12 weken en binnen deze periode kan iedereen zijn excuus uploaden. De beste video’s worden geselecteerd door stemmen van bezoekers en uiteindelijk worden er zes kandidaten gekozen die tickets naar hun bestemming winnen. Deze kandidaten moeten tijdens hun reis een video maken waarop ook gestemd kan worden. De winnaar wordt beloond met een jaar lang onbeperkt reizen binnen Europa.

Een leuke campagne met een sterke focus op social. De campagne is gemaakt Rapp in samenwerking met We Are Social

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...