#VJUKE

Whybin/TBWA in Australie creëerde voor de lancering van de nieuwe Nissan Juke een interactieve samenwerking. Het vroeg upcoming Australische multitalentvolle artiesten/VJ”s/kunstenaars Ego en Touch Sensitive om een soundtrack te maken voor het nieuwe Nissan model. Maar er was wel één kleine voorwaarde. Het nummer moest gevuld worden met Instagram video’s van fans en heet: VJUKE.

Iedere Australier werd de afgelopen periode opgeroepen om een Instagram video te maken met #VJUKE, simpelweg met de uitdaging: Point, shoot, tag. Iedereen mag zelf bepalen wat hij in zijn of haar Instagram video plaatst. Uiteindelijk ontstaat er een grote soundtrack, gevuld met wat men associeert met het nieuwe model. Of juist helemaal niet. De soundtrack wordt op 21 november gelanceerd in Melbourne. Tegelijkertijd met het nieuwe model.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...