Train Tsonga met Tweet and shoot

Hoofdsponsor BNP Paribas heeft We Are Social gevraagd om een activatie te bedenken die de Fransen beter laat interacteren met Roland Garros. Zeker nu het veertigjarig jubileum om de hoek staat, zou het fantastisch zijn als Tsonga de titel pakt. Samen bedachten zij een activatie die Tsonga klaar moet stomen voor het toernooi. En tegelijkertijd de Fransen een interactie biedt met het toernooi.

BNP Paribas-We Are Tennis

Tweet and Shoot maakt het namelijk mogelijk om via Twitter Tsonga te trainen. Via de website kun je een tennisbal op een virtueel tenniscourt plaatsen. Deze bal wordt vervolgens vertaald naar coordinaten die via Twitter verspreid worden. Op 23 mei worden alle ballen vervolgens via een robot op Tsonga afgevoerd en kun je het event live bekijken via de website.

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...