Three-Sixty & POP werken samen aan nieuw platform

Pop the Campaign wordt binnenkort volledig vernieuwd! Three-Sixty is gekozen als partner om dit “creatief inspiratieplatform” mee te vernieuwen en verder uit te bouwen. Three-Sixty assisteert in het concept en design en zal de technische ontwikkeling van de nieuwe site op zich nemen. Het platform wordt uitgebreid met verschillende redactionele formats en achtergrondverhalen.
De “Go Live” van de nieuwe POP wordt voor het einde van het jaar verwacht.

Niek van der Laak, Managing Partner Three-Sixty Nederland:

“Dit is een mooie uitdaging om ons nog beter op de kaart te zetten in de Nederlandse markt. De doelgroep waar Pop zich op focust sluit perfect aan bij de onze. Daarnaast is de visie van Michael en Dimitri één waar we ons mee kunnen identificeren. Daarom willen we graag helpen om het platform verder te professionaliseren en te laten groeien.”

Michael van Kouwenhoven, Art Director RAPP, oprichter Pop The Campaign:

“Sinds het ontstaan van Pop The Campaign proberen we steeds de lat hoger te leggen. Alleen het beste werk verdient een plekje. Het werd hoog tijd om het blog uit te breiden met nog meer diepgang, achtergronden en werk. Daarmee transformeert Pop The Campaign naar een magazine waarmee we de gevestigde orde van Nederland het vuur aan de schenen gaan leggen. En om daar een gegarandeerd succes van te maken hebben we gekozen voor de expertise en de flexibiliteit van Three-Sixty.”

Three-Sixty profileert zichzelf als digitale partner voor haar klanten, opgericht in België in 2008 en sinds oktober 2012 uitgebreid met een vestiging in Nederland. Het bureau specialiseert zich in de ontwikkeling van interactieve, digitale oplossingen op maat voor web, social, mobile en events. Het portfolio van Three-Sixty bevat o.a. creatief online werk voor Electronic Arts, The Voice (Vlaanderen) en Gigaset.

Pop the Campaign is een inspiratieplatform met de laatste interessante advertisingcases op online- en offline gebied. Opgericht eind 2009 cureert de redactie content en krijgen alleen de beste campagnes een plekje op het platform. Het platform is ontstaan vanuit onze eigen passie voor advertising. Sinds eind 2009 is Pop the Campaign actief en sindsdien mogen we, met gepaste trots, zeggen dat de top van creatief Nederland tot onze vaste lezers schare behoort. Het team bestaat uit twee vaste redacteuren (Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse) en wordt ondersteund door jonge creatieven met een eigenwijze visie.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...