The way you are

Je mobiele telefoon is tegenwoordig wel je meest persoonlijke bezit. Je dagboek aan contacten, foto’s en persoonlijke conversatie die je het liefste voor jezelf houdt. Tenzij er iets tegenover staat.

In een nieuw experiment rondom de nieuwe Samsung Galaxy A telefoon, maakt het mobiele merk je nogal oncomfortabel. Althans, als je erg gehecht bent aan je data op je telefoon. In een Frans experiment geeft het merk een droomreis weg aan vijf jongeren. Mooi natuurlijk, maar wel met een catch: willen zij inzage geven in hun mobiele telefoon. Vijf maal volmondig ja. Totdat blijkt dat ze dat aan hun ouders moeten laten zien.

Erg inzichtelijk experiment dat voortkomt uit hun laatste ‘The way you are‘ campagne. Maar of de jongeren nou daadwerkelijk op reis zijn gegaan…

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...