The Pop Up Agency komt naar Nederland

Het Pop Up concept betekent: meer bereiken in een korte tijd en moeiteloos schakelen tussen verschillende dimensies. Met dit uitgangspunt werd het bureau opgericht. Het team bestaat uit Maksimilian Kallhed, Alejandro Masferrer, Zlatko Corluka, Julia Schierbeck, Abraham Abbi Asefaw en een Nederlandse student: Wout Arets. De studenten ontmoeten elkaar op de Hyper Island opleiding, een school in Stockholm die zich focust op teamontwikkeling, creativiteit en technologie.

Op vijf maart is de tour gestart en vertrok het eerste vliegtuig richting Helsinki, waar ze een project deden met het bekende bureau Hasan and Partners en diens klant Valio. Daarna staan Kopenhagen, Amsterdam, Berlijn en London op het programma. In Amsterdam en London werken ze voor het Nederlandse bedrijf MediaMonks. De andere weken van de tour zijn nog niet gepland, maar het enthousiaste collectief hoopt over te kunnen steken naar Amerika en Azië.

Interesse om ze aan het werk te zetten? Meld je als bedrijf aan via www.wepopup.com / @wepopup / Facebook.com/thepopupagency

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...