The Ping-Pong Hangout

Ping Pong Hangout

Maar hoe bereik je consumenten? En hoe laat je de exclusieve en unieke waarde van Google+ zien? Simpel, je laat het werk door iemand anders doen. Reclamejongens en meisjes. Wanneer zij namelijk de waarde inzien van het netwerk, gaan zij het ook voor hun campagnes gebruiken. Maar hoe overtuig je reclamejongens en meisjes? Met pingpong natuurlijk!

Goodby, Silverstein & Partners maakte The Ping Pong Hangout. Een internationaal ping pong toernooi tussen reclamebureaus uit de hele wereld. Versla met je bureau andere bureaus en krijg eeuwige roem. Je kunt spelen door je webcam en audio aan te zetten binnen Google Hangout. Beweeg vervolgens je hoofd om de batjes te laten slaan. En smash die Art Director van die baan af!

pingpong2

Erg speelse wijze en slim om de competitiviteit van bureaus aan te wakkeren. Wat wel de nieuwsgierigheid wekt is hoeveel cases wij volgend jaar terug gaan zien, die gebaseerd zijn op Google Hangouts.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...