Tequila cloud

In Noord Europa is het weer niet altijd even fraai. We hebben vooral heel veel wolken en heel weinig zon. Dus lijkt het eenvoudig om mensen naar een zonnig land te lokken. Daarom ontwikkelde bureau Lapiz een toerismecampagne voor VisitMexico, met gebruik van het Duitse weerbeeld: wolken, maar dan wel gevuld met tequila.

De wolk werd geïntroduceerd tijdens een vakantiebeurs op de meest regenachtige dag van het jaar opgelaten. Met behulp van een luchtbevochtigingsinstallatie dat op een bepaalde frequentie mist maakte van tequila. De mistbank werd vervolgens tastbaar gemaakt, waardoor er druppels tequila uit de lucht vielen.

tqeuila

Om de wolk helemaal relevant te maken, ontwikkelde het bureau de wolk zo dat het alleen regende wanneer het op dat moment in Berlijn ook echt regende.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...