#Takeonted: Style by Twitter

Britse couturier Ted Baker lanceert op 5 november zijn herfst/winter collectie en zijn Amerikaanse webshop. Ter gelegenheid hiervan daagt hij acht fashionbloggers met de campagne: #takeonted. En die vindt alleen plaats op Twitter.

De activatiecampagne daagt acht fashionbloggers uit om in een kwartier tijd, vanuit de totale collectie, twee looks gaan creëren. Naast looks moeten zij via Twitter ook een kapper, make-up artist en assistenten aansturen. Dit alles via het Twitterkanaal van Ted Baker.

Wil je de campagne volgen? Dat kan via de website van Ted Baker, waar alle gemaakte looks aan het publiek worden gegeven, zodat je zelf ook kunt spelen met de looks en de collectie. Deze (user generated) looks worden doorgeplaatst op de Facebook pagina van Ted Baker. Degene die daar de meeste ‘likes’ krijgt, wint een cadeaubon van $500,- voor de Ted Baker site.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...