Stussy verrast met wietrecepten

Arnold Amsterdam is verantwoordelijk voor het culinaire hoogstandje. Freshcotton heeft alleenrecht in Nederland op de verkoop van Stussy t-shirts en dit kookboek is een gevolg van deze samenwerking. De stoere kok Mish Sukyas neemt je mee door een aantal recepten waarbij de gevolgen van de gerechten een verruimend effect  hebben.

Creative directeur Colin Lamberton geeft aan: “This project represents what we like about Amsterdam – fashion, good food and having fun. The cookbook is very relevant for today’s mash-up culture. Cooking shows are really popular so we wanted to create an alternative take on cooking – one that feels more raw and experimental in premise, but looks and tastes beautiful and sophisticated.”

Op de campagne pagina is van elk gerecht het recept te verkrijgen. Gedurfde campagne van het merk dus dikke props voor Arnold Amsterdam, Stussy, Cartelle, Darlings en Freshcotton.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...