Stockholm house equalizer

De Zweedse Hifi-retailer Pause staat bekend om haar creatieve campagnes. Eerder nodigde ze mensen uit om de tv’s te stelen uit hun winkel. Nu helpen ze woningzoekers in Stockholm. Want wat is er nu echt belangrijk bij het zoeken naar een huis? Weten hoe ver de volumeknop open kan en mag, voordat de buren aankloppen.

Pause

Pause lanceert daarom Stockholm House Equalizer. Een huizensite gebaseerd op het maximale volume van een Hifi-systeem. Gebaseerd op een eigen onderzoek naar het maximaal aantal dB’s per soort woning en daarna samengevoegd met één van de grootste huizensites van het land. Zo kun je tegelijkertijd een huis en een passend Hifi-systeem zoeken.

Een zeer innovatieve en creatieve campagne Akestam Holst.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...