Shortlist Creative Press Challenge

De shortlist wordt gevormd door gerenommeerde grote bureaus en kleinere bureaus die hard aan de weg timmeren. Opvallend genoeg staan er ook bureaus tussen die over het algemeen weinig printcampagnes voor hun rekening nemen en vooral een digitale focus hebben.

De volledige shortlist:

  1. 180 amsterdam
  2. Achtung!
  3. Alfred International
  4. Amsterdam WorldWide
  5. Anomaly
  6. Being There
  7. BSUR Amsterdam
  8. Dawn
  9. DDB
  10. Doom&Dickson
  11. Edge Amsterdam
  12. Etcetera
  13. FHV/BBDO
  14. Fitzroy
  15. IN10 Communicatie
  16. Indie
  17. JWT Amsterdam
  18. KesselsKramer
  19. Kingsday
  20. Kokoro Amsterdam
  21. LEMZ
  22. Leukwerkt Worldwide
  23. Media Republic
  24. N=5
  25. Noise
  26. Ogilvy & Mather Amsterdam
  27. Publicis
  28. Roorda
  29. Saatchi&Saatchi l Leo Burnett
  30. Selmore
  31. Sid Lee
  32. Superheroes
  33. TBWA\NEBOKO
  34. The Oddshop
  35. Tribal DDB
  36. Wieden+Kennedy Amsterdam
  37. XXS Amsterdam
  38. Havas Worldwide Amsterdam
  39. 72andSunny
  40. …,staat creative agency

Vandaag krijgen alle bureaus op de shortlist een persoonlijke inlogcode om mee te dingen.

3 oktober 2013 (tussen 17:00 – 19:00) wordt de briefing bekend gemaakt bij de ADCN onder genot van een borrel. De jury bestaat Chris Buur (de Volkskrant), Leon Willems (Free Press Unlimited), Alvaro Sotomayor (W+K Amsterdam), Andre Matarazzo (Sid Lee) en David Snellenberg (Dawn). Pop wenst alle deelnemers veel succes!

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...