Shell lanceert kinetisch voetbalveld

Shell wil samen met de wereldbevolking werken aan een ‘sustainable’ wereld. Daarom heeft het merk een visie ontwikkeld: ‘Make the future‘ en roept het mensen op om zich van hun inventieve kant te tonen. Om alvast aan te geven, wat zij dan verstaan onder inventief, heeft Shell samen met JWT London een Kinetisch voetbalveld aangelegd in Rio.

Het veld, geopend door voetballegende Pele, licht ‘s avonds op, waardoor je altijd kunt voetballen. Het licht wordt gedurende de dag opgewekt door de voetballers zelf. De energie die ontstaat bij elke looplijn, elke passeerbeweging en elk duel bij de cornervlag wordt omgezet naar licht. Dus kunnen de Brazilianen hun geliefde spel liefst 24 uur per dag spelen.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...