Reclame Ridders

Om studenten een voorproefje tegen geven van de wereld die wacht na hun schooltijd is er dus Reclame Ridders. Tijdens een avond worden er vragen afgevuurd richting de top van de Nederlandse reclameindustrie en de afvaardiging dit jaar liegt er niet om. Yacco Vijn (TBWA), Eugene Roorda (Roorda), Jur Baart (Fitzroy), Astrid Groenewegen (SUE), Marc Fauconnier (Famous), Vincent Mispelblom Beyer (Flexfirm)  Katrien Bottez (Duval Guillaume Modem) en Peter Hamelinck (G-Star) zullen in discussie gaan met elkaar en met studenten in de zaal.

Hieronder een impressie van vorig jaar:

Het evenement wordt als erg leerzaam ervaren door communicatiestudenten. Dus ben je student, zet dan 2 oktober 2013 dik gedrukt in je agenda. Begeef je die dag naar de Sugarfactory. De zaal gaat open om 19.30 uur en de discussie begint om 20.00 uur.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...