Range Rover maakt kiezen makkelijk.

In het kader van de Pulse of the City campagne voor de Range Rover Evoque komt het merk met een interactieve film: “Being Henry, a fully interactive ‘Action –Love – Fantasy – Comedy – Adventure’ film about choices”. Als kijker volg je Henry, gespeeld door Leo Fitzpatrick (bekend van The Wire), en maak jij de keuzes voor hem.

Being Henry

De film start op een normale dag, maar niets blijkt minder waar. Zo kan het zijn dat Henry door jouw toedoen met een verleidelijke dame mee naar huis gaat of in een donut shop gekidnapt wordt. Jouw keuzes kunnen de dag volledig laten escaleren. De verkeerde keuze kan zelfs tot het einde van Henry leiden. De film bevat 9 verhaallijnen met maar liefst 32 mogelijke eindes.

Being Henry

Het thema en het idee van de film refereren slim naar de uitgebreide mogelijkheden van de Range Rover Evoque. Deze zijn op een subtiele manier in de film verwerkt. Want met iedere keuze voor Henry, maak je in feite een keuze voor jezelf. Namelijk, de samenstelling van jouw eigen Evoque. Bekijk Being Henry hier.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Edward

Edward is werkzaam als online creative in Amsterdam. Twitter: @eddy_dee

You may also like...