Push for pizza

TWBA\ Raad ontwikkelde een speciale VIP behandeling voor vaste klanten van Red Tomato Pizza. In plaats van klanten te laten bellen, mailen of online bestellen, creëerde zij een ‘Emergency button’ voor op de koelkast. Deze klanten hoeven alleen nog te drukken op de button en de pizza is onderweg.

Deze ietwat futuristische dienst is eigenlijk een simpele handeling. De magneet bestaat uit een bluetooth ontvanger en zender die jouw online gegevens kan verzenden. Op basis van eerdere bestellingen of je online profiel, bestel je namelijk altijd dezelfde pizza. Door te drukken op de knop, verstuurt hij jouw profielinformatie naar de pizzabakker, die vervolgens je pizza maakt en via SMS je op de hoogte houdt van de bezorging. Super relevant en informatief! En leuk werk natuurlijk.

(via adverblog)

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...