Project Gregory

Van alle campagnes die we plaatsen, hebben wij altijd een voorkeur voor campagnes die de wereld een klein stukje verbeteren. En zoiets zijn we tegengekomen in Slowakije. Met in het achterhoofd de prijswinnende campagne van IBM (Smarter Cities) is Project Gregory een project met hetzelfde doel. De stad slimmer maken door kleine aspecten in het stadsbeeld efficiënter in te richten waarbij er een win-win situatie ontstaat. In dit project krijgen daklozen een dak boven hun hoofd door outdoor abri’s om te bouwen tot woonruimtes. Met een keuken, badkamer en een zelfs een slaapkamer. De elektriciteit die de abri krijgt, is voldoende om van te leven.

Met twee adverteerders in een jaar zijn de kosten eruit om de ‘woningen’ op te zetten. Hieronder enkele visualisaties van het project dat nog naarstig op zoek is naar investeerders om het compleet te maken. Kom er maar in JC Decaux…

night1a copynight2 copykup3 copyint4 copy

Wil je meer over het project weten, check dan de link van Project Gregory.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...