Pretzel bacon cheeseburger love songs

Wendy’s vroeg aan iedere liefhebber om de burger te proberen en de reactie te delen met #pretzellovesongs. Wendy’s deed wat de hashtag al vermoedde, het toverde tweets om in echte knuffelrock lovesongs. Een team van reclamebureau VML filterde een gigantische hoeveelheid aan tweets eruit en produceerde in recordtempo een aantal nummers uit de hoge hoed. Allemaal van zeer zoetsappige kwaliteit en bijbehorende videoclip.

En na de eerste serie tweets deden ze er nog een schepje bovenop. Niemand minder dan Nick Lachey werd ingevlogen om het zoetsappige gehalte nog hoger te krijgen. En ook hij creëerden op eigen wijze liefdesliedjes van lovende tweets.

Knap creatief en zeer deelbaar werk van VML.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...