Pimkie Color Forecast

Kledingmerk Pimkie ontwerpt hippe kleding voor jongeren. Om de rijkheid van de ontwerpen aan te tonen en de doelgroep te inspireren lanceerde het merk Color Forecast. Een project wat de trends van drie grote Europese steden meet dankzij livestreams vanaf het straatbeeld. Camera’s in Milaan, Parijs en Antwerpen vertellen ons elke dag welke kleuren in en uit zijn.

 

De data is vervolgens in een Pantone-achtig palet terug te vinden, zodat je precies op de hoogte bent, welke kleur jij vandaag absoluut wel en niet moet dragen. Natuurlijk verbindt Pimkie haar catalogus aan deze kleurstelling. Maar het project is wel een leuke manier om live data om te zetten naar je merk en assortiment.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...