#NoSugarcoating

Het is de mens eigen om kritiek niet altijd uit te spreken. Uit respect of liefde voor een ander, houden we ons in en zijn we ‘keurig’ en ‘netjes’ tegen anderen. Maar eigenlijk is dat een slechte eigenschap. Dat wil Absolut ook benadrukken in de nieuwe campagne ter promotie van Absolut Grapefruit, zonder toegevoegde suiker. Vanuit de gedachte ‘Sugarcoating, we don’t believe in it’ is het een campagne gestart met de meesterlijke hoofdrol voor Modern Family acteur Jesse Tyler Ferguson, die op musical-achtige wijze de bikkelharde waarheid vertelt over een etentje.

Naast deze film wordt de campagne verder op zeer treffende en pijnlijke wijze uitgebreid met herkenbare sketches in 10 seconden add-ons.

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...