Nike Catch the Flash

Nike Running Duitsland en Oostenrijk lanceert nieuwe hardloopkleding. Deze kleding zorgt ervoor dat je beter zichtbaar bent in het donker, wanneer je hardloopt. Een mooi uitgangspunt voor reclamebureau Jung von Matt Neckar om een spannende nacht te organiseren in de straten van Wenen. Zij organiseerde op 14 november, Catch the Flash.

Tijdens deze nacht stuurde Nike 50 hardlopers met de nieuwste uitrusting de straat op. Voorzien van een GPS ontvanger kregen zij de uitdaging om een blok hard te lopen, maar dan wel door de donkerste straatjes van Wenen. Hiermee werd de uitdaging en ook direct de jacht geopend. Online en mobiel kon je de hardlopers namelijk volgen. Lukte het jou om een hardloper te fotograferen? Dan won je mooie producten en eeuwige roem.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...