Nieuwe Diesel campagne kicks ass

“Diesel sneakers are not made for running. But they’re great for kicking asses.”

Met deze propositie is de nieuwe Diesel campagne zeer beeldend gecreëerd. Hiermee past de sneakercampagne perfect bij de ‘Be Stupid‘-campagne voor het kledingmerk. Hierbij spelen humor en brutaliteit altijd een rol, zoals te zien is in bovenstaande commercial. Maar de campagne eindigt niet bij een commercial.

Er is namelijk ook een zeer interactieve (en grappige) feature op de website van Diesel toegevoegd. De Diesel Kick Ass beatbox. Na het kiezen van een hippe beat, heb je een heel toetsenbord tot je beschikking. Op de Kick Ass beat, kun je nu met een Diesel sneakers een nummer opnemen. Het enige dat je hoeft te doen is door middel van je toetsen, met de Diesel sneakers, verschillende Ass Kicks te geven. Een erg leuke en interactieve manier om de propositie waar te maken.

Naast de beatbox, heeft het merk een doorvoering op Twitter gecreëerd, TwittAss. Voor alle mensen die een Ass Kick verdienen. Tevens mag je stemmen op ‘Kickable people’. Wie verdient die ass kick echt?

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...