Neerlands succes Eurobest

Afgelopen week vond het Eurobest festival plaats in Lissabon. Het festival geldt als graadmeter voor wat het internationale prijzencircus komende jaar gaat brengen. En de eerste tekenen beloven veel, want de Nederlandse creatieve industrie heeft zich weer van haar beste kant laten zien. Hieronder een overzicht van het Nederlandse succes.

TRIBAL DDB – INTERACTIVE AGENCY OF THE YEAR

Gold film – Gold interactive – Design Bronze

Obsessed with sound – Philips

Bronze Interactive – Silver Filmscript

Wake up the town – Philips

Bronze Interactive – Bronze Direct – Silver Media

Tile & Inspire

Totaal pakte Tribal DDB maar liefst 9 awards!

[hr]WIEDEN + KENNEDY AMSTERDAM

Grand Prix Film – Silver Film

The legendary making of the date – Heineken

Gold Film – Bronze Film 

The Entrance- Heineken

[hr]AKQA AMSTERDAM

Grand prix Mobile – Gold Mobile

Starplayer – Heineken

[hr]PUBLICIS

Silver film

Getekend voor het leven – Sire

[hr]SELMORE

Bronze film

Hugh Hefner – Bavaria

[hr]LEMZ

Silver – Media

365 campaign – IKEA

[hr]UBACHS / WISBRUN

Gold outdoor

Have a breakism – Kitkat

[hr]INDIE

Silver – Promo & Activation

Domino’s Perfect pepperoni is so perfect, everyone could sell it – Domino’s

[hr]DDB

Silver Film

Oud vrouwtje – Volkswagen (Pon)

[hr]ONEBIGAGENCY

Bronze – Promo & Activation

Eddy’s Twitflicks

 

[hr]Mis je nog bureaus of prijzen? Geef ze door en we voegen ze toe.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...