Natuur maakt campagne voor Mercedes

Elk industrieel merk is bezig om producten en diensten groener te maken. CO2 veilige, schonere en lichtere producten zorgen ervoor dat we allemaal bijdragen aan een betere wereld. Zo ook Mercedes-Benz Trucks, die haar schone Euro 6-motoren op een opmerkelijke wijze introduceert.

Zij hebben de natuur zelf aan het werk gezet, om mensen ervan te overtuigen dat de nieuwe motor echt schoon is. En lanceert ‘de eerste campagne door de natuur gemaakt’. Konijnen, egels, zwijnen en diverse andere dieren hebben met modder hun poot-afdrukken de posters gemaakt. Zo worden de uitgesneden letters langzaam ingevuld. De posters zijn te zien op beurzen en in buitenreclames.

Een inspirerende campagne van N=5.

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...