MySpace herintroductie met Facebook

MySpace is terug. Het voormalig sociale netwerk richt zich volledig op entertainment en het koppelen hiervan aan jou. Voorheen moest je ook zoveel mogelijk vrienden koppelen aan jezelf en alles delen hiermee. Na de opkomst en werelddominatie van Facebook leek er een einde te komen aan MySpace. Maar het netwerk werd verkocht en komt langzaam weer bovendrijven.

Het netwerk richt zich meer op jou en jouw behoeftes aan entertainment. Het kan veel meer bieden dan dat Facebook kan bieden aan content. Exclusieve concerten, sneak previes en films zijn toegankelijk voor MySpace leden. En onder het mom van: “If you can’t beat them, join them”, biedt MySpace nu een koppeling met voormalig concurrent Facebook. Hierdoor kun je persoonlijke ‘Likes’ van artiesten koppelen aan de content van MySpace en is MySpace het ideale entertainment platform voor muziek en filmliefhebbers. Nu nog een Spotify, Last.FM of Itunes koppeling en het netwerk is weer helemaal terug!

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...