MTV Gif Me More Party

De nieuwe MTV GIF ME MORE PARTY campagne is net als vorige campagnes gebaseerd op het leven van vijf jongeren. Zij redden zich in het leven door creatief om te gaan met uitdagingen die zij voor de kiezen krijgen (natuurlijk met behulp van hun MTV Mobile abonnement). In de nieuwe campagne kijk je expliciet door de ogen van deze jonge generatie. Je bent uitgenodigd voor een uitbundige poolparty.

Als je met je pizza door de deur loopt en je ziet dat het het feestje in volle gang is, gebeurt er iets speciaals. Een feest is namelijk op verschillende manieren te beleven. Jij kan letterlijk het feest in verschillende perspectieven (POV) beleven door te schakelen tussen verschillende karakters. Er zijn meer dan 50 karakters die je kan kiezen en dus genoeg manieren om het feestje op verschillende manieren te beleven. Een ontzettend knappe feature van deze campagne.

Wat deze interactieve film helemaal afmaakt, zijn de interactieve minigames en de samenwerking met artiesten (Death Grips). Een hele knappe productie van het Franse Buzzman, die eerder de Tipp-Ex viral voor zijn rekening nam.

(En check die preloader ook even, die vinden wij vet!)

(via)

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...