Mini digital billboard

Mini heeft al enige tijd een lopende campagne getiteld ‘NotNormal’. Daarin doet Mini kleine initiatieven om de aandacht van (potentiële) Mini-rijders te krijgen. In het drukke centrum van London heeft reclamebureau Iris een manier bedacht om de bijna 2.000 Mini-rijders te begroeten. Door de grootste billboards van de stad te gebruiken.

Deze billboards worden gevuld met gepersonaliseerde boodschappen, gericht om de rijder een prettige dag te wensen. Hiervoor heeft Mini speciale Spotters ingezet die de boodschappen op de billboards kunnen besturen en personaliseren. Enkele boodschappen waren ‘Hey grey Coupe, you look buff today, grrr,’ ‘Hello blue Mini driver,’ en ‘Who da man, you da man and your Countryman man.’ Elke boodschap werd samen met een beeld van de desbetreffende auto getoond. Kreeg je geen persoonlijk bericht, dan kregen andere Mini-rijders speciale bloemen, sandwiches of andere cadeaus.

Inspirerende campagne die weer inspeelt in realtime persoonlijke communicatie.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...