Meet the world in one city

Al enige tijd bouwt Heineken aan zijn ‘Open Your World’ platform. Het nieuwste wapenfeit daarvan is de geheel door social media gestuurde ‘MEET THE WORLD IN ONE CITY’ campagne.

Het biermerk daag de Brit Barnaby Slater (32) en de Nederlander Mick Johan (32) uit om de kracht van social media (Facebook) te gebruiken om gedurende twee weken een uitdaging aan te gaan: race door de straten van Amsterdam en ontmoet alle 194 nationaliteiten ter wereld. Mensen van verschillende nationaliteiten kunnen Barnaby en Mick bereiken en ze zo helpen om deze missie te volbrengen.

Deze uitdaging wordt direct gefilmd en gemonteerd door een filmcrew. Op de Facebook-pagina van Heineken komen elke dag foto’s, video’s en verhalen over de voortgang van de avonturen van Barnaby en Mick. De uitdaging ‘MEET THE WORLD IN ONE CITY’ duurt twee weken en mondt uit in een grootse finale: een feest gesponsord door Heineken, op een geheime locatie in Amsterdam. Iedereen die aan het project meedoet – alle deelnemende nationaliteiten – worden voor dit exclusieve evenement uitgenodigd.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...