Maak je Social Memories

Het afgelopen jaar zijn er verschillende merken aan het experimenten met het tastbaar maken van jouw sociale leven. Zo was er eerst Bouygues Telecom die een soort van jaarboek maakte van je Facebook profiel. Momenteel heeft Red Urban voor Hi een campagne ontwikkeld die op Facebook je Facebook Facts laat zien.

Deutsche Post DHL trekt het allemaal nog een stukje verder. Via een Facebook applicatie van het Duitse merk kun je namelijk je Social Memories tastbaar maken. Hieruit ontstaat een knap boekje met een mengeling van je Facebook feiten, je beste foto’s, je meest gebruikte woord en andere kleine feitjes en weetjes. Leuk voor op je boekenplank of in de kast. Zeker als je er elk jaar één maakt. Toch blijft het wachten op een merk die het tastbaar maken van profielinformatie echt naar een hoger plan tilt.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...