Maak een nummertje met Maroon5

De Amerikaanse band Maroon 5 is druk bezig met een nieuw album. Maar op 22 maart last de band een kleine pauze in om in London, samen met jou, een nieuw nummer te maken. Coca cola regelt het voor je en maakt daarna het nummer openbaar.

Vanaf vandaag kan iedereen zich via Facebook inschrijven voor het evenement. Dan, op 22 maart, krijg je een speciale bezoekerspas, waarmee je de gehele dag kunt communiceren met de band. Via interactieve projecties worden dan jouw comments, ideeen en complimenten op de schermen getoond, waardoor de band weer verder kan. Of juist helemaal opnieuw begonnen. Aan het einde van de 24 uur ontstaat er dan een compleet gecrowdsourced nummer, ingespeeld door Maroon 5.

Het initiatief past geheel in het nieuwe Coca Cola Music jasje. Hiermee wil het merk bands en fans samenbrengen en onderdeel worden van de beleving. Doordat het initiatief 24 uur gestreamed wordt en de kracht van alle sociale media ontstaat een interactieve ervaring.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...