Maak een 3D status update met Bacardi

Wanneer je gaat stappen of op een festival bent, deel je van alles. Je locatie, je metgezellen en ook je foto’s natuurlijk. Maar waarom doe je dat wel op social media, maar geef je geen status update op de locatie waar je bent? Dat dachten ze ook bij Fitzroy, die voor Bacardi de ‘Make a status update in 3D‘ campagne ontwikkelde.

In verschillende horecagelegenheden en op festivals waar Bacardi aanwezig is, vind je een bijzondere bar. Op deze bar kan iedereen zijn status update in het echt schrijven. Wat je aan het doen bent, met wie je daar bent en hoe erg je het naar je zin hebt. Wanneer je klaar bent, maakt een speciaal team een 3D foto van jouw update. Deze krijg je als polaroid mee als aandenken en wordt ook direct naar Facebook doorgeplaatst.

Make A status update in 3D is de kickoff van de nieuwe Bacardi Together campagne. Ter promotie van deze vernieuwende 3D technologie krijgt iedereen op de desbetreffende locatie een speciale 3D bril. Daarnaast is al het printwerk in 3D geprint.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+2

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...