Lexus interactieve print ad

Lexus heeft een nieuwe technologie ontwikkelt waar ze trots op zijn. Middels de CinePrint techniek brengen ze digitaal en print samen op een nieuwe manier, waarbij beide kanalen elkaar versterken. Dit doen ze echter niet op de standaard manier: Met je device scan je een pagina en vervolgens wordt er op dat device extra content vertoond (waardoor de aandacht van medium verschuift). Deze nieuwe technologie houdt de aandacht op de print advertentie en versterkt daar vervolgens de belangrijke punten, met als resultaat dat ze de printadvertentie echt tot leven brengen.

De advertentie is te vinden in de oktober uitgave van Sports Illustrated. Enig minpuntje in deze mooie combinatie: Je moet wel even het licht dimmen in de kamer voor maximaal effect.

Via onze vrienden van Adverblog

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Tim

Tim heeft een liefde voor sport, pop-cultuur en digitale media. Hij is werkzaam als Interactive Concepter in Enschede en twittert onder @timreerink.

You may also like...