Kan Philips een stad wakker maken?

In navolging van de veelgeprezen ‘Philips vs‘ campagne pakt Philips het weer groots aan. Ter promotie van de Wake-up light heeft het merk zichzelf een uitgedaagd. Is het mogelijk om een stad binnen de Poolcirkel wakker te krijgen (en licht te bieden) met de Wake-up light van Philips?

Maak kennis met de mensen uit het dorpje ‘Longyearbyen’. Zij leven tot maart in het donker. Een barre, koude en donkere tijd, waarin het moeilijk is om wakker te worden. Aangezien Philips overtuigd is van de kracht van de Wake-up light,  testen zij de inwoners of zij beter wakker door worden en zich ook beter voelen.

De test is uitgevoerd en gedocumenteerd in een prachtige film van de maker van ‘Art & Copy‘. Bekijk ook de Facebook pagina, waar de rumoer rondom de film al in een vroeg stadium is aangekondigd.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...