JongeHonden weer van start!

Op 21 november vindt er in Club NL de eerste pitch weer plaats . Dit jaar voor het goede doel: Amsterdam Cares – een stichting dat “flexibel vrijwilligen” mogelijk maakt: http://amsterdam.nederlandcares.nl/

Naast de briefing kijken de jonge creatieven tijdens de kick-off samen met een HotDog – een gevestigde creatief in het vak – naar hoe je zo’n briefing nou het beste kunt tackelen. Daarnaast wordt de eerste pitch gejureerd door DDB & Tribal Amsterdam, die – zo vertelde een vogeltje – nog een creatief stage team zoeken. De perfecte kans om op te vallen.

Niet alleen goed voor het doel dus, ook goed voor de jonge creatieven zelf, voor de portfolios, goed voor de wereld en ook goed voor de JongeHonden bus, want het winnende team verdient namelijk de eerste twee plekken in de coach die naar Cannes rijdt, waar in 2014 het Cannes Lions Festival of Creativity wederom plaatsvindt.

Aanmelden doe je hier: https://www.facebook.com/events/595345760521492

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...