JongeHonden Reporters uit Cannes

jongehondenJonge creatieven Bastian en Stefan, winnaars van de JongeHonden Heineken Pitch, vertrekken vrijdag naar het zonnige Cannes om daar menig creatief directeur aan hun tanus te trekken. Ze stellen zich even voor:

Woef! Wij zijn jonge honden Bastian Lievers (Team met Tim Blaney Davidson) en Stefan Apswoude (Team met Marcel Limburg), derdejaars advertising studenten op de Willem de Kooning Academie in Rotterdam. Tijdens onze exchange op de School of Visual Arts in New York hebben we een stoel in het dogmobiel richting Plage de la Croisette weten te claimen. En dat door een JongeHonden-pitch te winnen. Juist, dé bus vol jong creatieve talenten richting het befaamde ‘Cannes Lion Festival of Creativity’.

Voor wie ons Young Doggie Dogs wilt uitzwaaien; vrijdagmiddag 14 juni om 15:30 vertrekken wij met ons altijd mooi vormgegeven bus (dank aan Artbox) vanaf het Stadionplein in Amsterdam en kan het Advertising avontuur beginnen. Aan ons de eer om dit Next Level-avontuur in woorden en beelden vast te leggen en met jullie te delen.

Bastian Lievers & Stefan Apswoude
JongeHonden Reporters

*Tevens zijn al onze doggies te volgen via de hashtag #jethanque.

Portfolio Bastian
Portfolio Stefan

reporters-v2

Hou de komende dagen POP in de gaten voor liveverslag van deze heren. Allez!

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...