JongeHonden Report Cannes #1

jongehonden

Ja ja. Jahaaa. Ja. Test één twee. Ok, we zijn live! Na een vermoeiende maar gezellige busrit zijn we er dan. Een next level weekje in het pittoreske plaatsje Cannes! Waar een aantal weken geleden Brad Pitt nog lag bruin te bakken op Plage de la Croissette en Paris Hilton haar Panini Poulet bestelde bij de paniniboer op de hoek is het dan nu tijd voor de Jongehonden om te shinen met een bus vol creatieven!

Een week lang het beste werk van de wereld checken, een week lang seminars van eindbazen bijwonen, een week lang connecties opbouwen en een week lang te dure biertjes drinken bij de Gutter bar. Door alle gekte en drukte heen werden wij in Nederland verrast met een briefing van Google dat ons later in de week opzoekt in Cannes om een winnaar te kiezen en de handjes in de lucht te gooien. Ook nodigen zij ons uit op de jaarlijkse Oranje borrel, want welke Jongehond houdt er nou niet van om decadent op een dakterras te staan met een spa’tje goud in de hand. Shoutout naar Google en Adformatie. Dat was dat, nu over op het avontuur des lefon.

Bezweet aangekomen in het aangename Cannes werd het tijd voor een ontzettend natte plons in de middeltje landse C’tje. Hoe nat dat was gaan we jullie niet vertellen, wel kunnen wij verklappen dat iedereen weer bij was gekomen van de busreis. Rollend van het strand werden wij uitgenodigd door ons Jongehonden bestuurtje om samen pizza’s naar binnen te schuiven en onze stembanden schoon te drinken voor de karaoke night! Dus dat deden wij. Als honden hebben wij de Fransen van de mic geblaft met liederen als; Tomber la Chemise (echt even het Googlen waard!), I want it that way en who let the dogs out! Een momentje dat met je mee leeft.

Als je de dag daarna met een kater wakker word en het lied Tomber la Chemise nog vlekkeloos mee kan zingen terwijl je met je brakke kop het Palais binnen wandelt om wat seminars of workshops te volgen. Voor wie de seminars terug wil kijken, is er de mogelijkheid om dit online te doen.

Na een zere reet te krijgen van de te fijne stoelen in het auditorium konden we ons in zetten om Cannes te bombarderen, bombarderen met flyers en onze rijdende platenspeler a.k.a. de bus. Cannes weet wie wij zijn, Cannes weet hoe wij feesten! Ook daarom was ons Jongehonden Next Level feest dit jaar weer SOLD OUT! Shoutout to Robin S. die als geen ander weet om met tunes van onder andere Super Mario de voetjes van de vloer weet te krijgen.

Dat was dat voor nu. Later deze week zullen wij jullie weer belonen met leesvoer vanuit Cannes.

Volg ons via de hashtag: #jethanque #pupthecampaign

Hieronder een foto/vide impressie:

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...