Influentials bepalen Blend editorial

Influentials worden steeds belangrijker voor het bepalen van een aankoop. Zo zette Levi’s onlangs in Azie influentials in om de dialoog aan te gaan met de doelgroep en lanceerde rockband Weezer een campagne op invloedrijke YouTube kanalen. Ook in Nederland wordt de rol van influentials steeds groter en belangrijker. Kijk bijvoorbeeld naar de populariteit van Nalden.

Lifestyle magazine BLEND publiceert in haar oktober editie de editorial ‘Selected by Influentials’, welke geheel is bedacht en uitgevoerd door jonge invloedrijke bloggers. Het is voor het eerst dat de groeiende invloed van Nederlandse bloggers op de fashionwereld op deze manier tot uiting komt. De editorial draait om kleding uit de nieuwe Selected etalage van webshop FreshCotton. De acht influentials zijn Serena, Cindy, Alvar, Boris, Elisabeth, Dennis, Dennis en Ilanka. Ieder brengt zijn eigen specialiteit mee. Het concept is bedacht door online influentials agency First.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...