Influential campagne voor Uniqlo

Wij hebben al vaker geschreven over campagnes en online initiatieven van Uniqlo. Een echt online merk dat telkens online trends gebruikt om een collectie of winkel onder de aandacht te brengen. Voor de New Yorkse flagshipstore van Uniqlo die binnenkort opengaat gebruikt het merk New Yorkse influentials.

NYC voices is een samenraapsel van verhalen van echte New Yorkers met een groot netwerk. Zij vertellen hun verhaal over de stad, wat samen een mooi beeld geeft voor de opening van de nieuwe Uniqlo store. Voorbeelden zijn David Karp (oprichter van Tumblr) en Josh Rubin, editor in chief van Coolhunting.com. Hij vertelt over zijn leven in New York, wat hij wil veranderen aan de stad en zijn favoriete plekken. Ook kun je via zijn sociale kanalen met hem in contact treden.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...