IKEA Uppleva you decide how

Noors bureau SMFB kreeg de opdracht om een ‘bannercampagne’ te ontwikkelen voor de Uppleva van IKEA. Het meubelstuk dat zo flexibel is en voor zo’n enorme groep interessant en relevant is, dat een normale bannercampagne al niet meer voldeed. Maar hoe spreek je bijna het hele land aan met één campagne over één televisiemeubel? Laat de inwoners dat maar lekker zelf bepalen.

Dus creëerde het bureau ‘You decide how’. Een campagne waarin, vanuit de banner en de IKEA-site, consumenten zelf kunnen bepalen hoe zij informatie krijgen over de Uppleva. Gewoon per e-mail of per fax? De tien aankoopredenen per pdf of een instructievideo? Een demo van twee kinderen of een geheel eigen flashmob? Het is allemaal op jouw wensen afgestemd, net als de Uppleva.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...