Hyundai Hope Detector

Nu de Superbowl voorbij is worden er steeds meer pareltjes zichtbaar van het creatieve werk dat er tijdens de roemruchte en onbetaalbare reclamespots werd uitgezonden. En tussen alle grootse reclamespots vallen nu ook wat kleinere activaties op. Deze door bureau Innocean uitgevoerde stunt laat Hyundai rijders voelen wat zij voor andere mensen betekenen, met de Hype detector.

Een speciale metaal detector als poortjes bij de Super Bowl. Wanneer men hun Hyundai sleutel neerlegde in het bakje, werden zij geleid naar een aparte ruimte. Daar werd een video getoond over Hyundai’s Hope for Wheels, het charitatieve programma van Hyundai waarmee zij een deel van de opbrengst van een nieuwe Hyundai doneren voor kankeronderzoek.

Een opvallende film tussen alle humor, een tikkeltje Amerikaans, maar wel met oprechte emotie en een fraaie manier om mensen te verrassen,

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...