Hi #NeverNooitUit

Hi houdt je andermaal een spiegel voor op Facebook. Na de succesvolle campagne in het voorjaar van 2011, waardoor het aantal likes op Facebook inmiddels op bijna 87.000 staat, laten ze je nu beseffen dat je vrienden Never Nooit Uit staan. En dat ervaar je als onderdeel van een enorme flipperkast.

In de speciale app die op de populaire Facebook page staat, volg je de stuiterende bal die in de flipperkast rondschiet. De app speelt, net als de campagne van eerder dit jaar, met de persoonlijke data die uitgelezen kan worden. De data is dit keer volledig gericht op de snelheid en interactiviteit van je vrienden. Zo zie je wie het snelst reageert op jouw berichten, wat je meest actieve dag is en wie jouw stalker is.

Uiteindelijk krijg je een overzicht van de meest interactieve volgers als bewijs dat je vrienden NeverNooitUit staan. Een grafisch hoogstandje van RedUrban.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...