Hero x Fitzroy

Fitzroy Amsterdam is door Hero gekozen om het merk in Nederland te herpositioneren met een (her)introductiecampagne. De uitdaging voor het bureau zat in het zo natuurlijk mogelijk vertellen van het echte verhaal van Hero, zonder de traditionele ‘advertising tricks’. Hiervoor heeft het bureau onderzoek gedaan naar de innerlijke behoeftes van de Nederlandse consumenten en om in te spelen op de bewuste lifestyle en bijbehorende producten.

Het eerste bewijs van de herpositionering is een nieuwe productlijn die het gedachtegoed waarmaken, met Kokoswater als eerste product. Een nieuw product voor de Nederlandse markt, zonder conserversingsmiddelen, maar vol van Kalium wat op natuurlijk wijze je dorst lest.

Met als resultaat, mooi werk waar je dicht op het fruit zit en bijna dorst krijgt bij het kijken ervan. Kokoswater is nu opgevolgd met een lijn aan ijs van Hero, letterlijk ‘Bevroren fruit op een stokje’.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...