Fietsmodus op aan

Steeds meer jonge mensen hebben een smartphone en zijn daar constant verbonden aan en mee. Ook op de fiets, met onveilige situaties als gevolg.

Je telefoon is je alles. De hele dag door deel je met je vrienden wat je meemaakt. Een fotootje, een appje, een update, het is leuk en zo gedaan. Maar even niet als je aan het fietsen bent! In het verkeer moet je gewoon al je aandacht bij de weg houden.

Het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en de telecom operators KPN, T-Mobile, UPC, Vodafone en Ziggo willen dat gebruik van de smartphone goed samengaat met veilig verkeer.Zij gaan intensief samenwerken bij de campagne ‘Aandacht op de weg’ in 2014, 2015 en 2016. Het eerste wapenfeit van deze samenwerking is de lancering van de Fietsmodus app: Fietsmodus. Met je telefoon in Fietsmodus blijf je bereikbaar. Maar hoe langer je van je apps weet af te blijven hoe groter de kans op prijzen.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
1Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...