Facebook Timeline Track

Samsung introduceert de nieuwe Galaxy SIII. Speciaal hiervoor creëerde Cheil de Timeline Track. Een campagne op Facebook, waarmee elke Facebooker zijn posts omzetten naar zang. In een volledig persoonlijke muziektrack, compleet met videoclip. De track wordt samengesteld door de bekende hiphop producer SirOJ.

In Timeline Track wordt gebruikers gevraagd een bericht van de eigen Facebook wall te selecteren. De tekst wordt omgezet naar gezongen tekst, compleet met vocoder effect, die meeloopt op de maat van een beat die door de Facebooker zelf gekozen wordt. De eigen profielfoto van de gebruiker wordt getransformeerd tot albumcover. De persoonlijke track kan vervolgens op Facebook of Twitter geplaatst worden, maar de track kan ook gedownload worden voor op de desktop of mobiel – of toegevoegd worden aan het eigen Spotify account.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...