Epic Estonia

De afgelopen jaren zijn we verwend met toffe tourisme campagnes. Van Klaus Heidi tot Curators of Sweden, allemaal interessante campagnes met gebruik van sociale tools zoals Instagram. En de nieuwe campagne van hasan&partners voor Estland borduurt verder op die zelfde as. Met Epic Estonia zijn 97 Zweden (elk voor het jaar dat Estland onafhankelijk is) gekozen tot brandambassadeurs en zij hebben de taak om de mooiste plekjes van Estland in beeld te vangen.

Screen Shot 2015-07-15 at 10.05.47Screen Shot 2015-07-15 at 10.06.44

Drie maanden lang trekken de Zweden door Estland en publiceren zij op hun eigen social kanaal de foto’s van hun ontdekkingen. Alle gemaakte foto’s worden verzameld op een campagneplatform. Interessante case waarbij van buitenlanders brandambassadeurs worden gemaakt.

Share and look smart:Tweet about this on TwitterShare on Facebook0Share on LinkedIn0Share on Google+0

Michael

Michael is mede-oprichter van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @mkouwenhoven

You may also like...