Dubbelfrisss Love gun

Dubbelfrisss lanceert een nieuwe campagne, getiteld: Hou je koel. De campagne, gestart met een commercial, biedt tips en mogelijkheden hoe jij je hoofd koel moet houden tijdens spannende momenten. Bijvoorbeeld als je een meisje of jongen voor het eerst mee uit vraagt.

Geheel in lijn met de campagne werd ook de Love Gun app gelanceerd. Een app waarmee je op afstand kunt flirten en pijlen kunt schieten op jouw ‘target’. Na elke pijl ontvangt de target steeds meer informatie over de afzender. De app is downloaden in de Appstore en Google Play.

Dubbelfriss

ACHTUNG! bedacht en ontwikkelde de nieuwe campagne voor DubbelFrisss van FrieslandCampina. Naast de TVC en de app worden ook schoolboards en online advertising ingezet.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...