Diesel opent haar eigen nep-winkel

Tijdens de wereldwijde fashion weeks is het voor kledingmerken altijd een uitdaging om boven de rest uit te stijgen. Want ook bij fashion geldt dat het tegenwoordig niet gekker of grootser kan. Geheel in stijl met haar merkbelofte ‘Go with the Flaw’ (het eren van imperfectie) heeft Diesel een bijzondere stunt uitgehaald op een centrale plek in New York. het heeft een eigen ‘nep-winkel’ geopend, zoals bekend van je favoriete all-inclusive boulevard.

De winkel ‘Deisel’ werd geopend en de eerste dagen kwamen er vooral verbaasde voorbijgangers langs. Mensen kochten daadwerkelijk de kleding voor bodemprijzen. En een paar dagen later werd bekend gemaakt dat het niet namaak-kleding was, maar aangepaste Diesel kleding.

Eenmaal bekendgemaakt, werd de winkel overlopen door hippe mensen en ontstond er een ware run op de Deisel kleding. Een gedurfde zet van Publicis New York en Italie.

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...