Delta Lingerie Facebook Poke

Facebook lanceerde eind december haar nieuwe dienst: Poke. Poke zorgt ervoor dat je binnen de mobiele Facebook app een ‘selfdestructive’ bericht kunt sturen naar maximaal 40 vrienden. Dit bericht is niet te delen, niet op te slaan en dus niet sociaal. Perfect dus als je een mysterieuze campagne wilt voeren. Voor lingerie bijvoorbeeld.

Het Israelische Delta Lingerie heeft daarom Facebook Poke gekaapt en als eerste een campagne erop bedacht. Het lingeriemerk creëerde korte video’s van een sexy model dat de lingerie uittrok en naar de camera gooide. De video werd gefilmd door de agent van het model. Aan het einde van de video konden de kijker direct doorklikken naar een speciale eenmalige actie, die je alleen maar kon bekijken tijdens het Poke-bericht. Daarna bestond het bericht namelijk niet meer.

Vooral opvallende campagne, toegespitst op een nieuwe dienst. Benieuwd hoelang Facebook Poke het uithoudt.

 

Share and look smart:Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Share on Google+
Google+
0

Dimitri

Dimitri is mede-oprichters van Pop the Campaign en werkzaam als creative lead in Amsterdam. Twitter: @D13M

You may also like...